Acum 2 saptamani am fost sa fac ITP-ul la un Fiat Linea motor 1.4 L chiar la reprezentanta FIAT.
La prima vedere totul a decurs ok.
In general deschid foarte rar capota de la motor.
Dupa o saptamana am vrut sa completez cu lichid de parbriz. Eram cu un amic si acesta aordand mai multa atentie motorului, observa ca in partea stanga sus acel capac de aluminiu, care e pozitionat chiar in fata ventilatorului, era botit bine cam de dimensiunea unui pumn, bagat in interior.
Masina fiind foarte bine intretinuta sincer m-am crizat pe moment.
M-am gandit ca daca vreau sa o vand peste ceva timp, ar putea aparea situatia ca cel cumpara se se intrebe daca nu cumva motorul a trecut prin incidente de genu: accident, defectiune.
Instant, mi-am adus aminte ca-l vazusem pe tipul de la ITP cu un levier nu-s ce facand pe la motor.
Fiind weekend, a trebuit sa astept pana luna sa pot vorbi la reprezentanta service FIAT.
Luni la prima ora cand am sunat, care credeti ca a fost raspunsul?
Foarte amuzant: cica acel capac se boteste intentionat pentru a se putea fotografia seria motorului.
Deci practic cu primul ITP, motorul primeste si botezul.