Compania Hopi RO Logistics este acum unul dintre cei mai importanti operatori logistici din Romania.
Satisfactia clientilor nostrii este unul dintre elementele-cheie pe care le urmarim in pe ansamblu; de satisfactia clientilor nostrii pentru serviciile logistice furnizate depinde atat succesul cat și dezvoltarea afacerii noastre. Satisfactia clientilor nu da insa doar masura succesului serviciilor logistice pe ansamblu (transport, depozitare sau alte servicii adaugate), ci ofera in același timp informatii care ne ajuta sa identificam noi oportunitati de imbunatatire a proceselor și caracteristicilor organizatiei care sunt evaluate de clienti.
Standardul global de management al calitatii ISO 9001 definește satisfactia clientilor ca perceptie a clientului cu privire la gradul in care i-au fost indeplinite cerintele de la un serviciu oferit de o organizatie. Aceasta definitie demonstreaza ca satisfactia clientilor este o apreciere subiectiva a indeplinirii cerintelor in legatura cu serviciul, nu in legatura cu respectarea obligatiilor contractuale avute cu clientii. Atat ca cerinta in implementarea ISO 9001, dar și ca strategie pentru orice noi, monitorizarea informatiilor referitoare la perceptia clientilor asupra indeplinirii cerintelor lor din partea organizatiei noastre reprezinta un indicator al eficacitatii sistemului de management al calitatii, dar și al succesului in ansamblu al companiei.
Evaluarea satisfactiei clientilor reprezinta un obiectiv pe termen mediu si lung fiind corelat cu indicatorii nostrii de performanta.
Avand o experienta de pe este 25 ani in servicii logistice, Hopi RO Logistics cunoaste ceea ce creeaza valoare pentru client, colectand si analizand date si informatii relevante din procese de business, adoptand in mod constant si dinamic metodologii care corespund cerintelor clientilor nostrii; suntem astfel capabili sa dezvoltam relatii de lunga durata cu clientii, oferind beneficii semnificative.
Operand doua depozite logistice in Timisoara si Bucuresti, cu focusare pe FMCG, Hopi Romania a reusit sa atinga un nivel impresionat de peste 95 % al satisfactiei clientilor operati. La aceasta performanta a contribuit si calitatea exceptionala a relatiilor de lucru si comunicare cu parteneri nostri, care ne-au ajutat sa ne dezvoltam si sa atingem acest grad ridicat al performantei in gestionarea serviciilor logistice oferite. Pentru acest lucru si pentru toate ce vor urma noi va multumim si va suntem recunoscatori oferindu-va in continuare aceeasi calitate ridicata la grad de standard!