Ceasurile au fost mereu accesorii privite de unii ca articole de lux, opera de arta. Este adevarat ca finetea
unui ceas si brandul cunoscut al acestuia te pot pozitiona foarte usor in ochii lumii ca avand un anumit
statut.
Cei mai mari magnati ai lumii isi arata mereu extravaganta si bogatiile cumparand cele mai exclusiviste
produse. Iar in cazul chinezilor, noii bogatasi ai lumii care arunca la bataie milioane de dolari in cadrul
sedintelor de shopping, ceasurile reprezinta unul dintre aceste produse care exprima starea financiara si
nivelul de trai.
Ce modele de ceasuri se afla in piramida bogatilor?
In piramida bogatilor si-au facut loc tot felul de branduri. Printre acestea se afla si anumite modele de
ceasuri de calitate superioara. Intre acestea se numara: Tissot (in gama de ceasuri accesibile), TOD’s,
alaturi de brandurile generice de accesorii Louis Vuitton, Gucci, Prada.
In gama de ceasuri premium core a piramidei de branduri preferate de marii magnati ai lumii se afla
branduri precum: Tag Heuer, Omega, Bulgari sau Cartier. De asemenea, liderul acestei game nu avea
cum sa lipseasca. Este intalnit peste tot sub denumirea de "cel mai scump, cel mai rafinat, cel mai
elegant" si este vorba de Rolex.
Care este clasa super premium in ceea ce priveste ceasurile preferate ale
magnatilor?
Credeati ca premium inseamna scump? Clasa super premium ajunge pana la 50.000, insa in cazul
acestor branduri adevaratii cunoscatori participa la licitatii unde scot si milioane de dolari din buzunar.
In aceasta categorie, in ceea ce priveste ceasurile, nu putem gasi decat branduri precum: Patek Philippe,
Vacheron Constantin sau Breguet. Exista in Paris un magazin dedicat acestor exponate. In cazul
brandului Breguet pot fi vazute pe rafturi, la vanzare, chiar si ceasuri ce valoreaza 750.000 de euro.
Cumparatorii acestor tipuri de branduri nu doar ca au bani, insa stiu ca un astfel de ceas nu va avea
niciodata cum sa scada in valoare. Ceasurile de lux nu sunt obiecte pe care sa le poti vinde SH. Ele se vor
vinde de fiecare data la un pret mai mare, astfel incat aceste ceasuri pot reprezenta o reala investitie, nu
doar de capital de brand si de notorietate, ci si o investitie financiara.
Daca ai cumparat vreodata unul dintre aceste branduri trebuie sa stii ca porti la momentul actual la
incheietura mainii exponate care au fost croite chiar si pentru mansetele lui Napoleon, Churchill sau
Ludovic al 14-lea.