Articole, Stiri, Evenimente
Articole, Stiri, Evenimente
Reclama ta aici 1
Cazare Moneasa - www.cazaremoneasa.ro
Reclama ta aici 2
Citate celebre, Folclor - www.rightwords.ro
Reclama ta aici 3
Bone, Menajere, Ingrijitori batrani, Infirmiere, Ingrijitori animale, Tutori - www.nannysource.ro
Reclama ta aici 4
Apartamente noi Iasi - www.youngresidence.ro
Reclama ta aici 5
AirWay - Rezervari bilete avion - www.airway.ro
Reclama ta aici 6
Young Residence 3 - Apartamente noi Iași - www.youngresidence3.ro
Reclama ta aici 7
Antomar Agro - www.antomaragro.ro

Rezervări bilete avion

Rezervă-ți acum biletul de avion prin AirWay.ro la un preț redus.

Contul meu

E-mail:
Parola:

Articole, Stiri, Evenimente

Articol: Autoritati globale implicate intr-o noua campanie de stopare a promovarii brandurilor de alcool, tutun si junk-food in mediul digital Mediul online a devenit in ultimii ani un adevarat motor economic pentru multe dintre afacerile prezente pe piata globala. Retelele de socializare si...

Page Rank

 (1) (2) (2) (15) (56)
 (296) (670) (829) (762) (16070)

Autoritati globale implicate intr-o noua campanie de stopare a promovarii brandu

Articol: Autoritati globale implicate intr-o noua campanie de stopare a promovarii brandu

26 september 2018, articol adaugat la 26 september 2018, ora 17:18

Autoritati globale implicate intr-o noua campanie de stopare a promovarii brandurilor de alcool, tutun si junk-food in mediul digital

Mediul online a devenit in ultimii ani un adevarat motor economic pentru multe dintre afacerile prezente pe piata globala. Retelele de socializare si platformele YouTube sau Google reprezinta adevarate canale de comunicare pentru antreprenorii care doresc sa-si promoveze afacerea in mediul online.

De aceste capabilitati ale mediului online au profitat insa si companii care isi promoveaza online servicii si produse boicotate de multi dintre specialistii online, de trendsetteri sau chiar de autoritati.

Companiile din domeniul tutunului, alcoolului si mancarii de tip fast-food sunt printre acestea. Iar un grup de persoane influente din cercul WHO Europa tocmai s-au implicat intr-o noua campanie de stopare a acestor tipui de produse din promovarea in mediul online.

Care este scopul organizatiei?
Principalul scop al organizatiei constituite din specialistii WHO din intreaga zona europeana este sa creeze un instrument prin care guvernele sa aiba controlul asupra tipurilor de branduri care au permisiunea de promovare online in diverse tari ale UE.

Acest lucru ar presupune ca marile retele sociale sa lucreze in concordanta cu reglementarile guvernelor si sa stopeze promovarea pentru produse nesanatoase, mai ales in randul copiilor si adolescentilor prezenti pe platforme.

In ultimii ani, industriile mari din aceste domenii au fost din ce in ce mai active in targetarea tinerilor si copiilor prin strategii de marketing online. Acest lucru ofera publicului tinta un fals sentiment de apartenenta la comunitatea formata de brand in jurul produsului, putand dauna sanatatii si bunastarii acestora.

Dr. Gerard Hasting de la Universitatea Stirling (UK) a declarat faptul ca majoritatea tinerilor si copiilor care incep sa fumeze, spre exemplu, nu stiau ce e acela Marlboro pana nu au identificat mesajul companiei din mediul online, acolo unde ei sunt extrem de activi. Astfel, de ce i-am lasa sa stie, in calitate de parinti sau bunici care avem control asupra lor. Si de ce i-am lasa sa stie in calitate de specialisti care controlam mediul online si mesajele ce apar in acesta.

Apel global la actiune in cadrul unui eveniment din anul 2018
In cadrul unei conferinte pe aceasta tema, grupul WHO Europe si Comisia WHO Europe a adus in discutie tratate precum: Tratatul de la Viena cu privire la Nutritie si Boli (semnat in 2013), planul de actiune semnat de WHO Europe in 2015, dar si alte acte care ar trebui sa reglementeze aparitia in mediul online a acestui tip de produse.

Prin acestea, gruparea a cerut membrilor consiliului European si celorlalte autoritati la nivel global sa devina mai stricte in ceea ce priveste permisiunile acordate companiilor din domeniu sa se promoveze online in fata tinerilor si copiilor.

Astfel, declara oficialii, incepand cu 2020 - 2021, o noua campanie de interzicere a promovarii online pentru companiile de tutun, alcool, junk-food ar putea fi lansata la nivel global.

Autor, Sursa

Autor: Eusebiu
Sursa: Seo Mark

Categorii

Cuvinte cheie

stopare, promovare, bautura

Etichete

Statistici

Data articol: 26 Sep 2018
Data adaugarii: 26 Sep 2018, ora 17:18
Ultima actualizare:
Vizualizari in ultimele 30 zile: 221 din total vizualizari: 221
 

 


Reclama ta aici 8
Citate Celebre, Maxime, Cugetari, Aforisme, Autori Celebri, Teme diverse - www.citatecelebre.eu
Reclama ta aici 9
StartGAME - Jocuri online - www.startgame.ro
Reclama ta aici 10
Cazare Baile Felix - www.cazarebailefelix.ro
Reclama ta aici 11
Anunturi - Vanzari, Cumparari, Inchirieri, Servicii - www.index-anunturi.ro
Reclama ta aici 12
Blog Nanny Source - www.nannysource.eu
Reclama ta aici 13
Usi de interior din Germania din lemn si sticla, usi metalice Israel - www.exclusivedoors.ro
Reclama ta aici 14
Caramida de sare Kristal
Copyright © 2007-2010 HelpOnline.ro
Web Design realizat de YourCHOICE. Toate drepturile rezervate.
Te informam ca ne-am actualizat politicile privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, conform Regulamentului (UE) 2016/679. Acest site foloseste cookie-uri pentru a furniza o experienta mai buna de navigare.